To takie proste!
Przedszkole Publiczne nr 29
Strona głowna  /  ZDALNA GR.III cz.2
ZDALNA GR.III cz.2

 

 

 

Propozycje do pracy zdalnej z dziećmi w domu na tydzień  1 – 5 czerwca 

 

 

Temat tygodnia: Zwierzęta duże i małe

 

 

 

 

  • „Gdzie żyją zwierzęta?” – rozpoznawanie zwierząt. Przyjrzyj się poniższym ilustracjom wybranych biomów. Czy potrafisz nazwać wszystkie zwierzęta je zamieszkujące?

 

 

  • Wykonaj zadania z KP4.29 – będziesz dopasowywać zwierzęta do środowisk ich życia, doskonalić sprawność manualną oraz poszerzać wiedzę przyrodniczą.

 

  • „Zwierzęta afrykańskie” – praca plastyczna. Dokończ rysowanie lwa.

 

  • „Tukan 3D” – praca z wykorzystaniem W57.

 

 

  • „Jakie to zwierzę?” – zabawa dydaktyczna. Dokończ porównania podane poniżej odpowiednią nazwą zwierzęcia.

 

Groźny jak…………………….(lew)

Głodny jak……………………(wilk)

Uparty jak…………………... (osioł)

Mądry jak…………………….(sowa)

Łagodny jak…………………..(baranek)

Przebiegły jak…………………(lis)

W wodzie czuję się jak…….... (ryba)

Pracowity jak……………..… (mrówka)

Powolny jak………………… (żółw)

Dumny jak……………………(paw)

Łazi po płotach jak………….. (kot)

 

 

  • „W zoo” – wysłuchaj wiersza Janusza Minkiewicza i odpowiedz na pytania znajdujące się pod tekstem.

 

By kolibry przez wronę

Nie zostały zjedzone,

By przypadkiem też wrony

Nie zjadł lis wygłodzony,

Żeby lisa zaś przy tym

Nie zjadł wilk z apetytem,

By pantera w chwil kilka

Nie zdążyła zjeść wilka

I pantery, by tygrys

Na śniadanie nie przegryzł,

By tygrysa (zgadliście!)

Nie zjadł lew, oczywiście…

O to dbać musi stale,

Pilnie patrząc wokoło

Stary Michał Kawalec,

Co dozorcą jest w ZOO.

Musi dbać i o siebie,

Żeby sam przypadkiem

Lwią się nie stał kolacją

Lub tygrysim obiadkiem.

 

 

*Czy byliście kiedyś w zoo? Jak wyjaśnić swoimi słowami, czym jest zoo? Dlaczego niektóre zwierzęta mieszkają w zoo? Jak należy się tam zachowywać? Czy wolno karmić zwierzęta w zoo?

 

 

  • Wykonaj zadania z KP4.30 – będziesz umieszczać nalepki ze zwierzętami w odpowiednich miejscach, doskonalić sprawność manualną i koordynację wzrokowo-ruchową, orientację w przestrzeni, poszerzać wiedzę ogólną.

 

  • „Żyrafy” – zabawa plastyczna. Pokoloruj, wytnij i sklej poniższy szablon aby stworzyć własną żyrafę.

 

 

 

  • „O czym będziemy teraz rozmawiać?” – spróbuj odczytać poniższy wyraz. Z czym kojarzy ci się to słowo?

 

PARK

 

 

 

 

  • „Piktogramowy kodeks” – przyjrzyj się poniższym ilustracjom i powiedz, czego nie wolno robić w parkach narodowych.

 

 

  • Wykonaj zadania z KP4.31a – będziesz doskonalić zdolności grafomotoryczne i koordynację wzrokowo-ruchową oraz poszerzać wiedzę ogólną.

 

 

  • „Żubr” – przyjrzyj się poniższej ilustracji spróbuj opisać to zwierzę własnymi słowami.

 

ŻUBR – jest największym dziko żyjącym ssakiem w Europie. To ogromny zwierz, którego domem są polskie puszcze, z Puszczą Białowieską na czele.

 

 

  • Wykonaj zadania z KP4.31b – będziesz doskonalić zdolności grafomotoryczne oraz poszerzać wiedzę przyrodniczą.

 

  • „Wilki” – przyjrzyj się poniższej ilustracji. Czy wiesz, co to za zwierzę?

 

 

  • „Przysłowia o wilkach” – czy wiesz, co oznaczają poniższe powiedzenia?

 

– Nie wywołuj wilka z lasu.

– Wilk syty i owca cała.

– Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka.

– Natura ciągnie wilka do lasu.

– Wilk w owczej skórze.

– Człowiek człowiekowi wilkiem.

 

 

  • „Łańcuch pokarmowy” – czy wiesz co to jest? Przyjrzyj się poniższej ilustracji przedstawiającej kilka łańcuchów pokarmowych i spróbuj je opisać.

 

Łańcuch pokarmowy jest to szereg organizmów występujących w danej biocenozie, w którym  każdy gatunek stanowi kolejne ogniwo. Kolejność ogniw powstaje na podstawie zależności pokarmowych pomiędzy danymi gatunkami – każde poprzednie ogniwo stanowi pożywienie kolejnego.

 

 

  • Wykonaj zadania z KP4.32a – będziesz poszerzać wiedzę na temat tego, co jedzą zwierzęta oraz doskonalić zdolności grafomotoryczne i koordynację wzrokowo-ruchową.

 

  • „Gdzie są zwierzęta?” – zabawa z W.26-27.

 

  • „Zwierzęta aktywne nocą” – czy znasz takie zwierzęta? Przyjrzyj się poniższej ilustracji – oto niektóre ze zwierząt aktywnych nocą. Czy znasz inne zwierzęta, które nie śpią w nocy?

 

 

  • Wykonaj zadania z KP4.32b – będziesz poszerzać wiedze przyrodniczą oraz doskonalić zdolności grafomotoryczne.

 

  • „Nietoperz” – przyjrzyj się poniższym ilustracjom i spróbuj wymienić cechy charakterystyczne nietoperzy. Następnie obejrzyj krótki filmik, z którego dowiesz się ciekawych rzeczy na temat tych zwierząt. Zwróć uwagę na zjawisko echolokacji - spróbuj własnymi słowami powiedzieć, co to jest.   https://www.youtube.com/watch?v=c05kDf8h34c&t=179s

 

 

 

  • „Nietoperz” - zabawa plastyczna. Pokoloruj, wytnij i sklej poniższy szablon aby stworzyć własnego nietoperza.

 

 

 

 

***Dodatkowe zadania i kolorowanki

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Propozycje pracy zdalnej z dziećmi w domu na tydzień 8-12 czerwca

 

 

Temat tygodnia: Lato

 

 

  • Wykonaj zestaw ćwiczeń porannych z wykorzystaniem „Koła gimnastycznego” z W25 – losowanie rodzaju i liczby ćwiczeń oraz ich wykonywanie.

 

 

  • „Z czym kojarzy się lato?” – spróbuj dokończyć zdanie: Lato kojarzy mi się…

 

  • „Po czym można poznać lato?” – praca plastyczna. Narysuj to, co kojarzy się z latem.

 

  • „Tato, czy już lato?” – wysłuchaj wiersza Beaty Szelągowskiej i odpowiedz na pytanie znajdujące się pod tekstem.

 

Powiedz, proszę! Powiedz, tato,

Po czym poznać można lato?

Skąd na przykład wiadomo, że już się zaczyna?

Po prostu:

Po słodkich malinach,

Po bitej śmietanie z truskawkami,

Po kompocie z wiśniami,

Po życie, które na polach dojrzewa,

Po słowiku, co wieczorem śpiewa,

Po boćkach uczących się latać,

Po ogrodach tonących w kwiatach,

Po świerszczach koncertujących na łące,

Po wygrzewającej się na mleczu biedronce,

Po zapachu skoszonej trawy i róż,

I już!

 

*Jakie elementy zostały wymienione w wierszu, które kojarzą się z latem?

 

 

 

Raz, dwa, raz i dwa,
słońce idzie drogą,
z górki chmurki biegną dwie,

ref: Hop! Hop! - słychać w koło
Hop! Hop! - echo woła
Po jeziorze łódka mknie
lato płynie do nas

Raz, dwa, raz i dwa,
nadszedł czas zabawy,
pędzi, goni w polu wiatr
chce się z nami bawić

ref: Hop Hop....

Raz, dwa, raz i dwa
wiatr wesoło pląsa,
w górze, w chmurze, w ciszy pól
dzwoni śpiew skowronka.

 

 

  • „Burza” – wysłuchaj wiersza Jana Paciorka, a potem odpowiedz na pytani znajdujące się pod tekstem.

 

Szła przez pola Pani Burza,

– Co tak panią dzisiaj wkurza?

– Skąd u Pani tyle złości?

– Musi Pani mieć przykrości?

Burza błyska, grzmi i wieje,

Straszy wszystkich: – Świat zaleję,

Powywracam wszystkie drzewa,

Kto się boi – niechaj zwiewa,

Niebo całe pociemniało,

Z wichrem wszystko oszalało,

Drzewa nisko się kłaniają,

Panią Burzę przepraszają,

– Niechże Pani już przestanie,

Robić wszystkim wielkie lanie!

Burza mruczy, marszczy czoło.

Oj, nie będzie dziś wesoło,

Niech się kryje, kto gdzie może,

Bo tu będzie zaraz morze,

Leje, wyje, gromy ciska,

Siódme poty z chmur wyciska.

Aż się wreszcie tak zmęczyła,

Że się stała całkiem miła.

Cicho mruczy zawstydzona,

To jest burza? – to nie ona.

Cicho wiszą chmury z nieba,

Będzie słońce – nam zaśpiewa,

Rozweseli Panią Burzę,

Burza ze słońcem w jednym chórze?

Z tego śpiewu tęcza wisi,

Ależ Pani nam kaprysi!

Ale koniec – szkoda czasu,

Słońce świeci – chodź do lasu.

 

 

*O jakim zjawisku atmosferycznym była mowa w wierszu? Co zrobiła burza? Jakie inne zjawiska jej towarzyszyły? Co się stało, gdy się zmęczyła? Kto przepędził burzę? Czy wiesz, jak powstaje burza?

 

 

 

  • „Gdy idzie burza, to…” – czy wiesz, jak należy się zachowywać w czasie burzy? Gdzie można się schować? (sklep, samochód) Czego nie można robić? (stać w wodzie, chować się pod drzewem) Jak zachowywać się w czasie burzy w domu? (pozamykać okna, wyłączyć urządzenia elektryczne, bo uderzenie pioruna może spowodować porażenie)

 

 

  • Wykonaj zadania z KP4.33b – będziesz utrwalać właściwe zachowania w czasie burzy, ćwiczyć logiczne myślenie, poszerzać wiedzę ogólną.

 

  • „Pochmurne niebo” – praca plastyczna. Narysuj lub namaluj burzowe chmury.

 

  • „Kiedy i gdzie można zaobserwować tęczę?” – czy potrafisz odpowiedzieć na to pytanie?

 

 

  • „Kolory tęczy” – policz i spróbuj podać nazwy kolorów na tęczy w odpowiedniej kolejności.

 

  • Wykonaj zadania z KP4.33a – będziesz doskonalić percepcję wzrokową, sprawność grafomotoryczną oraz dekodowanie.

 

  • Wykonaj zadania z KP4.35 – będziesz doskonalić percepcję wzrokową, koordynację wzrokowo-ruchową, sprawność grafomotoryczną oraz ćwiczyć logiczne myślenie.

 

  • „Rysujemy łąkę” – narysuj łąkę, a potem opowiedz o swojej pracy. Czy są tam kwiaty i owady? Jakie?

 

 

  • „Kwiaty” – przyjrzyj się poniższym ilustracjom i spróbuj nazwać kwiaty. Potem podziel słowa na sylaby. (mak, stokrotka, bratek, chaber)

 

 

  • Wykonaj zadania z KP4.34a – będziesz doskonalić przeliczanie, percepcję wzrokową, koordynację wzrokowo-ruchową oraz zdolności grafomotoryczne.

 

  • „Zwierzęta i owady na łące” – co oprócz kwiatów znajduje się na łące? Jakie zwierzęta i owady można tam spotkać?

 

  • Wykonaj zadania z KP4.34b – będziesz doskonalić percepcję wzrokową i zdolności grafomotoryczne.

 

  • „Biedronki” – wykonaj pracę według poniższego wzoru.

 

 

 

 

***Dodatkowe zadania i kolorowanki

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Propozycje do pracy zdalnej z dziećmi w domu na tydzień 15-19 czerwca 

 

 

Temat tygodnia: Wakacje!

 

 

 

  • Wykonaj zadania z KP4.36 – będziesz doskonalić zdolności grafomotoryczne i percepcję wzrokową, dekodowanie.

 

 

  • Wykonaj zadania z KP4.37 – będziesz doskonalić percepcję wzrokową i zdolności grafomotoryczne oraz pobudzać kreatywność.

 

  • „Kogo i co możemy zobaczyć na szlaku?” – przyjrzyj się poniższej ilustracji i spróbuj nazwać zwierzęta górskie.

 

 

 

  • „Wyjeżdżam nad morze i pakuję…” – technika niedokończonych zdań. Pomyśl, co powinieneś zabrać ze sobą jadąc nad morze?

 

  • Wykonaj zadania z KP4.38 – będziesz doskonalić percepcję wzrokową i zdolności grafomotoryczne, a także pobudzać kreatywność.

 

  • „Morze i plaża” – praca plastyczna. Namaluj lub narysuj morski krajobraz.

 

  • „Lato” – wysłuchaj wiersza Zdzisława Szczepaniaka i odpowiedz na pytania znajdujące się pod tekstem.

 

No dzieciarnia – co wy na to?

Już od jutra mamy lato!

Ta wspaniała, ciepła pora

Trwa od rana do wieczora

Przez co najmniej dwa miesiące,

Gdy najmocniej grzeje słońce.

W tym to czasie, o tej porze

Każdy bawi się, jak może.

Z bratem, z siostrą, z kolegami.

Samotnicy wolą sami.

Malcy jeżdżą na rowerkach,

Trwa zabawa w piłkę, w berka.

Warczą wściekle motorynki.

Kto tak piszczy? To dziewczynki…

Przechwalają się chłopaki:

– Co tam guzy i siniaki!

Na trzepaku – gimnastyka.

Pół podwórka kozły fika,

Ktoś gdzieś chlipie:

– Ja się boję…

W odsiecz idą mu kowboje.

Inni znów za piłką gonią

(szyby już ze strachu dzwonią),

Komuś w biegu spadły buty

(nic nie szkodzi – to nie luty),

Ktoś gdzieś zginął, choć nie igła,

Lecą w górę bańki z mydła…

W piaskownicy góra piasku.

Dookoła pełno wrzasku.

– Hurra! Nie ma jak wakacje!

Głośno krzyczy (i ma rację):

Bolek z Kaziem, Włodek z Jackiem,

Andrzej z Rysiem, Wicek z Wackiem,

Mania z Halą, Wanda z Martą,

Gosia z Basią – no bo warto

Wykorzystać każdą chwilę,

Aby się zabawić mile,

Aby nie iść do przedszkola,

Aby strzelić wreszcie gola,

Aby w nosie mieć klasówki,

Dwójki, piątki, wywiadówki…

Można wreszcie się nie śpieszyć,

Można się z wszystkiego cieszyć.

Do momentu… gdy z balkonu

Tato krzyknie: „MARSZ DO DOMU!”.

W domu nas do wanny wsadzą,

Doszorują i wygładzą.

Potem każą siąść za stołem

I napychać brzuch z mozołem.

A gdy wreszcie wszystko zjemy,

Wykrztusimy: „Dziękujemy…”

Wówczas mama – dobra wróżka

– Zaprowadzi nas do łóżka.

Na dobranoc zaś koniecznie

Powie: „JUTRO BAW SIĘ GRZECZNIE…”.

 

 

*W co bawiły się dzieci z wiersza? W co Ty bawisz się latem? Jakie przedmioty do zabawy kojarzą Ci się z latem?

 

 

  • Wykonaj zadania z KP4.39 – będziesz układać rytmy, doskonalić percepcję wzrokową i zdolności grafomotoryczne, przeliczać, odwzorowywać, kodować i ćwiczyć logiczne myślenie.

 

  • „Pirat z talerzyka” – praca plastyczna. Wykonaj swojego własnego pirata.

 

  • Wykonaj zadania z KP4.40 – będziesz doskonalić zdolności grafomotoryczne i stymulować kreatywność.

 

  • „Wakacyjne podróże” – powiedz, dokąd można jechać na wakacje? Czy wyjeżdżasz gdzieś w tym roku? Dokąd?

 

  • „Kolorowy pociąg” – wysłuchaj wiersza Doroty Gellner, a potem spróbuj narysować pociąg z wiersza.

 

Wycinam z papieru kolorowy pociąg.
Kolorowe koła po szynach turkoczą.
W niebieskim wagonie niebo rozgwieżdżone,
w żółtym – słońce z uśmiechem złocistym.
W czerwonym – kilka maków,
w białym – puszysty obłok,
w zielonym – wilgotne listki.
A w ostatnim – największym –
Bukiet spełnionych marzeń.

 

 

  • „Znaki” – zajęcia dydaktyczne. Czy wiesz, co oznaczają poniższe znaki ostrzegawcze znad morza i kolory szlaków górskich?

 

 

  • „Bezpieczne wakacje” – oceń prawdziwość poniższych zdań i spróbuj uzasadnić swoją odpowiedź.

 

– Na plaży można palić ognisko.

– Gdy świeci słońce, należy smarować się kremem do opalania.

– Biała flaga oznacza, że można się kąpać.

– Można chodzić po wydmach.

– Można spacerować po górach w klapkach.

– Na plaży nie można śmiecić.

– Podczas jazdy na rowerze trzeba mieć kask.

– Można wchodzić do wody na niestrzeżonej plaży.

 

 

  • Zabawa z KZ76-79 – rozmowa na temat bezpieczeństwa w górach i nad morzem.

 

 

 

***Dodatkowe zadania i kolorowanki

 

 

 


 

 

 

 

Propozycje pracy zdalnej z dziećmi w domu na tydzień 22-26 czerwca

 

Temat tygodnia: Do widzenia przedszkole

 

 

  • Wykonaj zestaw ćwiczeń porannych z wykorzystaniem „Koła gimnastycznego” z W25 – losowanie rodzaju i liczby ćwiczeń oraz ich wykonywanie.

 

  • „Wakacje – to dobrze czy źle?” – wysłuchaj opowiadania Olgi Masiuk, a potem odpowiedz na pytania znajdujące się pod tekstem

 

Zapowiadał się uroczysty dzień. Ostatni dzień w przedszkolu. A potem wa- kacje. Wszyscy się bardzo na to słowo cieszyli, powtarzali je sobie. Nie do końca wiedziałem, co ono znaczy, ale chyba coś dobrego, skoro wszyscy byli nim tak uradowani. Urządzaliśmy z tej okazji piknik w ogrodzie. Miały być konkursy, gry, a potem podwieczorek. Kiedy wszystko było gotowe, na stole stanął wielki tort z napisem: „Witajcie, wakacje!”, a nasza pani powiedziała:
– To nasz ostatni piknik przed wakacjami.
I wtedy zrobiło się smutno, bo słowo „ostatni” brzmi przecież smutno. „Ostatnie ciastko”, „ostatni na mecie”, „ostatnia szansa”. Więc wakacje są smutne? Nic już nie rozumiałem.
– Marysiu – zapytałem, kiedy jedliśmy tort – czy wakacje to coś bardzo złego? – Złego?! Paku, skąd ci to przyszło do głowy?
Ale nie zdążyła nic więcej powiedzieć, bo rozpoczęła się loteryjka. Nie mo-
głem zapytać pani, bo rozmawiała z tatą i mamą Jacka. Rozglądałem się uważ- nie. Wszyscy wydawali się zadowoleni z tortu, piosenek i lampionów. Ale po chwili doleciał mnie fragment rozmowy:
– Zobaczymy się za dwa miesiące...
– Tata mówił, że jedziemy bardzo daleko...
– Tam jest chyba okropnie zimno...
Nie brzmiało to dobrze. Tort przestał mi smakować. Nagle ktoś dotknął mo-
jego ramienia. Za mną stał krawiec Antoni.
– I jak, Paku, podobał ci się twój pierwszy rok w przedszkolu? – zapytał.
– Przyszedłeś... – ucieszyłem się.
– Oczywiście. Rodzice przychodzą na występ dzieci z okazji końca przed-
szkolnego roku. A ty jesteś przecież moim synkiem.
– Przyszywanym?
– Uszytym – poprawił mnie. – W lipcu będę miał urlop, to pojedziemy na
wakacje – powiedział.
– Jeśli trzeba – westchnąłem i wyobraziłem sobie dwa miesiące w dalekiej
mroźnej krainie, bez słońca i wafelków.
– Jak to? Nie cieszysz się?
Rozejrzałem się wokół. Marysia piła lemoniadę, Jacek i Marta próbowali
strącić kijem wiszący na drzewie lampion i śmiali się przy tym bardzo głośno. Już naprawdę nie wiedziałem, czy też mogę się śmiać, czy raczej powinienem
sobie trochę popłakać. Te wakacje wyglądały naprawdę dziwnie.
– Czy dzisiaj jest smutny, czy wesoły dzień? – zapytałem w końcu. – Pogubi-
łem się w tym zupełnie.
– A jak to czujesz? – Oczywiście dorośli nie mogą odpowiedzieć po prostu,
sami muszą zadać pytanie.
– Wesoły, ponieważ jest tort i dekoracje. I może coś wygram w konkursie. Ale
też smutny. Bo zbliżają się te wakacje, przez które nie zobaczę szybko Marty i Jacka, i Marysi – powiedziałem.
– Zatem dzisiejszy dzień jest wesoło-smutny – podsumował Antoni.

Mógł od razu przyznać się, że nie wie dobrze, zamiast mi mącić w głowie. Więc już nie pytałem o te wakacje. Widać od razu, że on się nie orientuje. Będę się musiał dowiedzieć na własną łapkę.
Kiedy wracaliśmy do domu, bo lato miałem spędzić u Antoniego, a nie w przed- szkolu, powiedział.
– Wiesz, może powinienem uszyć ci jakieś rodzeństwo, żebyś miał się z kim bawić. Co ty na to?
– Czemu nie – pomyślałem.
Podreptałem do łóżka i zanurzyłem się w pachnącą pościel.
– Zobaczymy, co przyniosą mi te wakacje – powiedziałem sobie przed snem.

 

 

*Jak wyglądał ostatni dzień w przedszkolu? Kto przyszedł na piknik? Nad czym zastanawiał się Pak? Czy wszyscy cieszyli się z nadejścia wakacji?

 

 

 

  • „Różnice” – podaj wyrazy przeciwstawne do tych, które znajdują się poniżej:

 

- ciemno –

- zimno –

-mokry –

-zdrowy –

-niski –

-gruby –

-młody –

-ciekawy –

-brzydki –

 

 

  • „Ulubiony środek transportu” – praca plastyczna. Narysuj lub namaluj swój ulubiony środek transportu

 

  • „Co zabieramy na wakacje?” – rozwiąż poniższe zagadki

 

Każdy uczeń go posiada,
Zeszyty do niego wkłada.
Także w górach albo w lesie
Na swych plecach z chęcią niesie. (plecak)


Pokonuje morskie fale,
Silnik niepotrzebny wcale.
Łódka z żaglem jest to taka.
Bardzo piękna. Zgadnij, jaka? (żaglówka)


To są buty specjalne, na specjalne drogi.
Na jesienne deszczyki, na wiosenne roztopy. Nie są to trzewiki, nie są to bambosze.
To są niezawodne, gumowe... (kalosze)


Choć ma igłę – nie szyje,
Choć ma szybkę – nie szybuje. Choć ma wskazówki – nie godzinę, Lecz drogę wskazuje. (kompas)


Domek z materiału. Łatwo go zbudować.
Trochę linek, śledzi. Już można się chować. (namiot)

 

 

  • „Co spakuję do walizki?” – praca plastyczna. Narysuj lub namaluj walizkę, a w niej to, co chciałbyś zabrać ze sobą na wakacje.

 

  • Wykonaj poniższe zadanie, dzięki któremu będziesz doskonalić umiejętność liczenia oraz utrwalisz grafemy cyfr 1-9

 

 

  • „Słońce” – wykonaj poniższe zadanie: rysuj po śladzie i pokoloruj ilustrację

 

  • „Bezpieczeństwo w wodzie” – przypatrz się poniższej ilustracji i opowiedz o niej. Zapamiętaj zasady bezpieczeństwa.

 

 

 

  • Ćwiczenia lewopółkulowe – przerysuj poniższe znaki z jednej tabeli do drugiej w identyczny sposób.

 

  • „Dokończ zdanie” – spróbuj dokończyć zdanie: „na wakacjach będę…”

 

  • „Moje wakacje” – dowolna praca plastyczna z użyciem kredek lub farb.

 

 

  • „Piramida” – zbuduj jak najwyższą piramidę z klocków

 

  • „Dzielenie na sylaby” – pomyśl, jakie słowa kojarzą Ci się z wakacjami, a potem spróbuj je podzielić na sylaby.

 

  • „Wakacje” – pokoloruj poniższą ilustrację.

 

 

  • „Kolorowanie według kodu” – pokoloruj poniższą ilustrację według instrukcji

 

 

 

 

Kochane Motylki!

Drodzy Rodzice!

Życzymy Wam bezpiecznych, radosnych i słonecznych wakacji.

Mamy nadzieję, że we wrześniu wszyscy razem spotkamy się w przedszkolu.

 

Pani Agata i pani Ania.

 

 

 

 

 


Ostatnia aktualizacja: 2020-06-19